HÁZIREND

Kedves vendégeim és Leendő vendégeim !

A házirendet mindannyiunk érdekében, esetleges félreértések elkerülése és szolgáltatásaim nyugodt és zökkenőmentes igénybevétele céljából hoztam létre. Tájékoztatni szeretnék mindenkit a szolgáltatásaimmal kapcsolatos néhány tudnivalóról, tiszteletteljes kérésről. Bejelentkezéssel, kezelések igénybevételével vendégeim automatikusan elfogadják a Házirendet.

Nézzük, mik azok a szabályok, amelyek betartásáért hálás leszek!

1.) Időpont egyeztetés:
 A szolgáltatások igénybevételéhez előre történő bejelentkezés szükséges! Amire munkaidőben személyesen vagy telefonon van lehetőség.  Munka közben a telefont nem mindig tudom felvenni, de amint szabad vagyok, mindenkit visszahívok.  Előnyös, ha SMS-t ír vagy e-mail üzenetet, amint van rá lehetőségem válaszolok vagy felhívom. Telefonos bejelentkezésre hétfőtől-péntekig 9-20-ig van lehetőség.

2.) Érkezés időben:
 
Kérek mindenkit, hogy mindig érkezzen időben, vagy néhány perccel hamarabb, hogy rá tudjon hangolódni a  kezelésre. Korábban érkezésnél, a váró helyiségben van lehetőség leülni. A kabátot az előtérben lévő fogason kell elhelyezni. Itt van lehetőség az utcai cipőt vendégpapucsra váltani. Minden kezelésnek előre meghatározott időkerete van és egymás után következnek a vendégek. Így nincs lehetőség a csúszás behozására. Amennyiben már látható a késés lehetősége, akkor kérek mindenkit, hogy mihamarabb jelezze felém. Ha túl nagy a késés és az a következő Vendéget károsítaná, előfordul, hogy akkor nem tudom elvégezni a szolgáltatást.

3.) Időpont lemondása:
 Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kellene. Ez borzaszóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni.

Szolgáltatást megelőző 24 órán belüli lemondás esetén 50%-ot számolok fel, amely a következő időpont alkalmával fizetendő!
HA!  24 órán belül sem sikerül a lemondás, teljes összeget kell fizetni! 

4.) Időpontfoglalás:
Prémium kezelések esetén az időpontfogalás előleg fizetésével foglalható! 

5.) Betegség esetén halasszunk!
 
A szépségszalon kizárólag EGÉSZSÉGES vendégek számára látogatható. Betegség esetén telefonáljon mindenki és a legnagyobb rugalmassággal igyekszem a várható gyógyulás idejére időpontot találni. Ezzel megakadályozzuk, hogy más vendégek, illetve én is megfertőződjek. Mindenki gondoljon bele, lehet, hogy éppen emiatt nem tudom majd elvállalni legközelebb, amikor jönne! 

6.) Kis kedvenceket, azaz kutyát és macskát nem fogadhatunk az üzletben!
 
A szalonba kérek mindenkit, ne hozzon állatot! Nagyon fontos a higiénia és  nem megoldott a kisállatok őrzése. Illetve a következő vendég lehet állatszőr allergiás és nincs annyi időm a vendégek között, hogy mindent kitakarítsak a kis állatok után. Kérem, hogy ezt tartsuk tiszteletben!

7.) Amit biztosítok a vendégeknek:
 
A szalonomban törekszem a Vendégeim kényelmének biztosítására.  Tiszta, rendezett, nyugodt környezetet biztosítok, hogy a nálam eltöltött idő relaxációs zene mellett élmény legyen. Kizárólag professzionális termékekkel dolgozom, a forgalmazók által előírt protokollokat és kezelési időket szigorúan betartom. Egyszerre egy vendéggel foglalkozom. 

Köszönöm szépen az együttműködést!